Strategie, které pomáhají zlepšit váš osobní život


Nastavení strategií pro zlepšení osobního života je pouze jedním z kroků k dosažení vašich cílů. Musíte si vytvořit plány, cíle a podniknout kroky k jejich naplnění. Jakmile budete mít shromážděny podrobnosti, můžete začít vytvářet strategie.

Jak plánovat dlouhodobé strategie:
Strategie jsou přístupy, které používáme k dosažení svých plánů. Naše linie útoku určuje, co z těchto plánů a cílů vzejde. Při vytváření dlouhodobých cílů je třeba uvést jejich popis, který vede až k použití strategií k jejich dosažení.

Při vytváření plánů musíte také uvést, jakých cílů hodláte dosáhnout, a stanovit strategie k jejich dosažení. Mějte na paměti, že cíle jsou změny, které jste ochotni provést, abyste něčeho dosáhli. Cíle by měly být převedeny tak, aby se rozvinuly do reálné činnosti. Když podniknete akci, pracujete na dalším kroku, abyste si připomněli svá měřítka, hodnoty a rozdíl mezi nimi. To vám pomůže zůstat v souladu s vašimi cíli a plány.

Někdy musíte pracovat zpětně, abyste dosáhli svých cílů. Někdy musíte udělat krok zpět, abyste si prohlédli své cíle a ujistili se, že vaše strategie fungují v souladu s vašimi kroky. Když vidíte, že vaše činy nefungují v souladu, je to chvíle, kdy chcete ustoupit a říct si, že musím udělat změny. Změníte své strategie tak, aby fungovaly v souladu s vašimi cíli.

Své plány byste již měli mít napsané na papíře. Pokud jste s tím ještě nezačali, je právě teď čas plány sepsat. Jakmile budete mít své plány sepsané, můžete zvýšit svou energii, abyste měli ochotu jednat podle svých plánů. Pokud váš plán v některých oblastech chybí, nedělejte si starosti. Postupujte postupně a jednejte podle plánů, které jste si sepsali. Své plány můžete později doplnit.

Jak začít s plánováním:
Pokud jste s plánováním ještě nezačali, promluvte. Prostě začněte mluvit o tom, čeho chcete ve svém životě dosáhnout. Jakmile začnete mluvit, vzniknou vám nové nápady, které si můžete zapsat na papír.

Během uspořádání samomluvy si nezapomeňte dělat poznámky. Zapamatování konkrétních detailů je způsob, jak si připomenout, co chcete udělat. Někteří z nás si nedokážou dělat poznámky, které informace odnášejí. Místo přilévání oleje do ohně přilijte trochu vody do plamenů a zaregistrujte si své plány na papír.

Jak si psát dlouhodobé cíle:
Chcete-li si napsat dlouhodobé cíle, zaměřte se nejprve na své krátkodobé cíle. Vaše krátkodobé cíle by měly fungovat v souladu s vašimi dlouhodobými cíli. Můžete si napsat denní plán, který navazuje na naše plány a cíle. Například tento týden od pondělí do neděle hodlám dělat: Každý den si do kalendáře nebo rozvrhu napište, čeho hodláte dosáhnout.

Ve svém plánu nebo kalendáři ne věci, které hodláte udělat podstatné jako první. Poté pracujte na tom, abyste si úkoly zapsali. Například v úterý začněte pracovat nejprve na velkých úkolech a postupně se rozdělujte na jednoduché úkoly. Třetí den si napište prohlášení o záměru. Použijte kartičky na poznámky 3×5, na kterých napíšete, co máte v úmyslu udělat. Jakmile dokončíte své povinnosti, nabídněte si odměnu pokaždé, když svůj záměr splníte.

Dále řekněte svým přátelům a rodině, co hodláte udělat pro svou budoucnost. Požádejte své přátele a rodinu, zda by vám mohli čas od času podat pomocnou ruku, když vidí, že se vám nedaří. Řekněte svým přátelům a rodině, aby vám nabídli poplácání po zádech nebo nějakou odměnu za každé splnění vašich plánů a cílů.