Studenti, kteří zlepšují svůj osobní život


Studenti, kteří zlepšují svůj osobní život

Studenti si mohou zlepšit svůj osobní život tím, že najdou odpovědi, které jim pomohou studovat co nejlépe. Mezi kroky, které vedou ke zlepšení osobního života, patří stanovení cílů v perspektivě. Jakmile budete mít své cíle v perspektivě, můžete přejít k nastavení osnovy řízení času, která vám bude vyhovovat.

Pro nastavení time managementu chcete zvážit, jakou stranu mozku nejčastěji používáte. Pro osoby s pravým mozkem může být přínosné znát své hodnoty, dělat méně, zpomalit, pamatovat si obličeje, zaměřit se na výsledky, méně nakupovat a zapomenout na čas.

Cílem time managementu je pomoci vám vypořádat se nejprve s důležitými povinnostmi, abyste si uvolnili čas na radost ze života. Chcete se naučit hospodařit, protože vám to pomůže stát se produktivním studentem.

Když si píšete časový plán, nezapomeňte do něj zahrnout své individuální styly. Většina lidí, kteří používají pravý mozek, se časových rozvrhů a plánů řízení často obává. Tyto obavy odložte, protože časové plány vám jen rozšíří život.

Duším s pravým mozkem často prospívá sestavování myšlenkových map. Místo běžných seznamů úkolů, kterých se drží lidé s levým mozkem, si vytvořte mapy na kartičkách 3×5. Na třídění, úpravu a řazení karet se můžete zaměřit později. Jakmile dokončíte kreslení myšlenkových map na karty, vyberte si kartu, která vám v mysli nejvíce vyniká. Mějte na paměti, že čas nemáme pod kontrolou. Čas je spíše mystifikační hádanka, která vás ovládá. Při uvažování o časech musíte zůstat ve střehu a vnímat vteřiny za den, minuty, hodiny za den i samotné dny. Kromě toho máte k dispozici 365 a půl dne, které musíte počítat. Chcete-li začít s časovým rozvrhem, použijte karty a uvažujte o svých hodnotách.

Jak uvažovat o hodnotách

Hodnoty by měly zahrnovat vaše zásady, etnické principy, morálku, normy, ideály atd. Chcete se podívat na široký obraz ve své mysli tím, že si sestavíte myšlenkové mapy. Spíše než na svůj život pohlížet po částech, jděte na celou přehlídku. Když přemýšlíte o čase, spíše než na představu robotického systému myslete na čas jako na „myšlenkový“ nástroj, který zvyšuje energii a dává vám výzvu, aby se čas stal vaším přítelem. Až začnete psát, přemýšlejte o příspěvcích, které hodláte ve svých plánech přinést v průběhu celého života.

Jak zkrátit svůj čas, abyste získali čas

Čas si můžete zkrátit tím, že se zaměříte na činnosti, které nikam nevedou. Pokud například trávíte každý den 10 hodin sledováním televize, najděte si jinou činnost, která vám nabízí odměnu. Zkraťte čas strávený sledováním televize na pět, dokud si na změny nezvyknete, a postupně se propracujte k 1 nebo 2 hodinám televize denně. Před zapnutím stanic se ujistěte, že máte hotové domácí úkoly.

Žijeme ve světě, který se pohybuje v rychlém tempu. Většina z nás každý den spěchá, aby něco stihla. Místo spěchu zkuste zpomalit. Dejte si na dokončení svých povinností čas.

Když si dáte na čas, zjistíte, že se vám zátěž ulehčí. Nejdříve se věnujte nejdůležitějším úkolům a jednoduché úkoly nechte na později. Pokud se budete řídit touto osnovou, zjistíte, že se vám čas uvolňuje.

Jak si zapamatovat obličeje

Mohlo by se zdát, že lidé a zapamatování si jejich tváří je důležité, přesto je naše výkonnost založena na povinnostech, věcech atd. Mnozí z nás tráví neproduktivní čas s přáteli nebo rodinou telefonováním, návštěvami domů apod. Jistě, potřebujeme trávit kvalitní čas s přáteli a rodinou, přesto musíme mít čas, který trávíme, pod kontrolou. Vaše budoucnost je založena na vašem vzdělání, dovednostech a práci. Pokud to začnete vnímat, budete si tyto tváře pamatovat jako někoho, kdo pracuje na zlepšení svého vlastního života, a ne vašeho.